söndag, augusti 24, 2008

Den som väntar.....

Jooo just det ja....mera bilder från Gävle var det ja..
Glömde nämna sist att jag tappade bort kameran sista kvällen, vi var ute på promenad och jag gick omkring och ååååh-ade och woooow-ade och knäppte kort på hus, träd och vackra ögonblick.
Dom korten är borta, gone baj baj för kameran är spårlöst försvunnen sedan dess!
Jag har mumlat rätt länge om att jag vill ha en ny kamera, helst en systemkamera.
Gamla kameran har jag inte ens lust att skriva om (en panasonic), den tog hyfsade bilder men kändes inte så inspirerande alltjämt.
Sen har jag ju som sagt drömt om en systemkamera...
NU har vi precis bekräftat en beställning på en Nikon D60!
(TACK T för hjälpen, haha du lär bli frågad om tusen saker av mig!)
Jag lääängtar! Då blir det klicketiklicketiklick!
Kram alla glada / HappyJenny

1 kommentar:

Pysselprinsessan sa...

Åhhh! Vad kul! Så du är nöjd! Mhmmm, så du fick experthjälp i valet. Det är ju hus svårt som helst att välja, ju! Men det ska köpas en i veckan. Tror jag ska gå in på nån affär och klämma och känna lite! Varifrån köpte du din?

Sugen på att komma på inflyttnings- (ja, eller den fasen är ju för bi så det blir nog bara) fika nån dag? Jag , E-L och C tänkte även göra en beställning ur Panduro! Hmmm, antar att E jobbar alla vardagar.. Jaja. Jag hör av mig på luren nån dag!!

Kramizar!