måndag, augusti 18, 2008

Dulcis vita


Så har det varit bloggpaus ett tag nu, jag har varit i Gävle med familjen och semestrat.

Det har varit så härligt att komma bort från alla måsten men också kul med allt i Gävle, Furuviksparken var rolig och IKEA i Valbo var så fantastiskt att det förärades hela 2 besök! Sambon var SÅ glad över det...

I köpcentrat stod dom och delade ut nya katalogen och dessutom fick man en påse popcorn att poppa så man kunde ha en helkväl med katalogen.


Fyndigt och trevligt tyckte jag.
Jag har inte hunnit studera Ikea-bibeln så noga ännu....återkommer med ris och ros.
Det kommer mer bilder och så från Gävleresan.
Trevlig fortsättning på nya veckan!
/ Jenny

(Dulcis vita : Behagligt liv)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för titten ;-)
Nu ska jag studera min egen "bibel" och försöka få Johan att förstå att vi MÅSTE åka en sväng till till Sundsvall för bus och dus