måndag, september 01, 2008

Fånga dagen


4 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara någon som tycker väldigt mycket om dig som har gett dig det där armbandet! ;)

Pysselprinsessan sa...

Fin bild! Med nya kameran antar jag! :) Nu lutar det mot en sådan leksak, en Nikon alltså. Men jag hittar inte nåt värdepaket för 6550 och det står inget om blixt på köpet på hemsidan! Gaaah! Har jag missat det för att jag är så seg nu! Typiskt!

Jaja, det värdepaket jag sett ut på Cyberfoto är: Nikon D60 hus + AF-S VR DX 18-55/3,5-5,6G ED II + 2GB minne + UV-filter + väska + microfiberduk för 5990, det kanske är samma!?

Kram kram

Anonym sa...

Du får fånga oss...på bild oxå.

Pysselprinsessan sa...

Svar: Hi hi! Du har bra smak du!

Kameran är nu inköpt och funkar bara bra! Hur kul som helst! :)

Kramar