tisdag, juli 15, 2008

Vive Hodie

foto från Toresdotters sida
Mitt första val av tips är konstnärinnan Anna Toresdotter
Hennes Litografier och annat är helt i min smak, jag önskar mig många fler, för tillfället har jag 2.
Min syster tyckte att stenarna jag har i toppen av bloggen påminner om några av henes alster, och jag håller med :-)

Men stenarna på bilden är mina trädgårdsstenar (gulmelerad sjösten ) från fontänen mm.
Jag ska ta kameran och fota lite smått & gott här hemma så får Ni se lite från mitt hem.
/J
vive hodie - lev livet


3 kommentarer:

Anonym sa...

anna toresdotter... i know me again! *fniss*

Anonym sa...

Äntligen en ny blogg *tjoho* :)
Keep this one going please.
Puss/lillsyrran

Anonym sa...

Jaaaa vad kul och vad snyggt du gjort det här i ditt casa.
Självklart har jag sett den tapeten och I LOVE den, hade själv gärna haft den i min hall, det enda som är svårt är ju att välja vilken färg :-D
Kram