onsdag, januari 21, 2009

Pysselverkstad...

Här kommer några bilder på ett pyssel jag håller på med för tillfället...eller ja, ett av alla tusen som pågår samtidigt! ;-)
Glashjärtan som jag fyllt med silverkedja i ena och mjuk skön fårull i andra..
Kontrasten är rätt slående och det är så det känns i hjärtat emellanåt under livets gång,
ibland hårt och ibland mjukt och skönt.
Jag vill sända en speciell tanke med energi åt en nära kär åt mig som jag hoppas läser detta.
Tänk på det mjuka så klarar du av det hårda....håll näsan över ytan!
Jag hängde mitt projekt på min fina julklap (WOHOO TACK!!) från min mamma.
Den är från Ryden´s och jag har dreglat över den i flera år.
Den går att dimra och rikta och den blir farligt varm om lampskärmarna...farlig OCH snygg
what a combination, must have!
Ta hand om varandra, snart är det alla hjärtans dag,
och sänd då en liten tanke till alla ensamma som faktiskt inte har kärlek i sitt liv...
Kram och gääääääääääsp / J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina!! Och fint skrivet!!

Anonym sa...

oj, tänkte se om du ääääntligen skrivit ett inlägg och då har det plötsligt poppat upp flera stycken. Kul. :)

Saknar er!

Puss å kram