torsdag, januari 15, 2009

Nytt år lika dåligt uppdaterat....

Hahaha jag trackade kära syster om hennes fattiga inlägg och inte är jag bättre själv lixom..
Jag tänkte som så att jag strejkar ett tag och ser om mina läsare då skriver nån kommentar..
Haha det var ju som att se färg torka...under vatten typ...
Inget jättenytt på inredningfronten att hojta om , just nu är jag fullt upptagen med en vild ettåring och en vildare treåring...kärt besvär.


Pärlplattor är kul tycker äldsta.


Bläää pastellfärger är inte my cup of tea...

men nog vore det väl tragiskt om mina barn bara får pyssla med via pärlor?

Nu skärper vi oss syrran, minst inlägg får minst vin på kommande festen!
Deal?
Kram alla som orkar läsa!
/J

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Jag läser visst dina inlägg även om det för det mesta inte står något nytt!! Hahahagha! Kul att du hittat tillbaka till datorn. Och du, eftersom jag inte har något sådan här sida så får väl JAG mest vin!!??