fredag, februari 13, 2009

Nu är snön HÄR!

Ja, alltså det har ju VRÄKT ner snö här förra veckan!
Vi skottade och skottade och skottade som galningar, sen kom smbon
på den briljanta iden att vi kan ju dra fram snöslungan som står i garaget och
har det varmt och skönt.
HAH nu ska åbäket få JOBBA!! Moahahahaaaaa (gutturalt)
Men, kommer det mer snö då? Neheheheeeej!
Jaja, det är fint ute i alla fall, lite för kallt för min smak men snö är så fint!


Fina lillasyster har åkt hem och jag längtar redan efter henne....
Sen tänkte jag ju visa vad som blev av mina glashjärtan som jag skrivit om och visat en del av.
Det blev 2 tavlor som jag har med i en alla hjärtans dag-tävling.




Här kommer en tulpanbild också, ännu inga rokoko men vad gör jag?

Jo jag lääängtar!!





Trevlig helg ha en fin alla hjärtans dag, kom ihåg varandra och alla ensamma!!
Kram / jenny

2 kommentarer:

Pysselprinsessan sa...

Ha ha ha! Skottade ni när ni har en snöslunga! Hi hi! ;P
Fina tavlor och vilka fina paket!
Massa kramar från Norge

Liljas Corner sa...

Supergulliga tavlor!