söndag, december 21, 2008

Härliga unge!!!

Så är det äntligen fjärde advent!!
Eller ska jag kanske säga redan?

Idag har vi pysslat lite hemma, bland annat klassikern nejlikor i apelsin...
Det är bara så underbart med doftminnen!
Jag luktar på allt,
minns faktiskt hur min första Barbie luktade som jag fick en jul..

Jag fotar lite här och där, granen är klädd och min busiga treåring fick (nästan) fria händer att hjälpa till.

Det är svårt för ett kontrollfreak att överlåta piffning, vem det än må vara står där med tindrande ögon och vill hjälpa till!

Haha, jaja nog om det nu vaknade yngsta tomtenissen här hemma, dax för mellis.

Ha en fin advent, kram och tiptaptiptap på er!

/ Jenny

1 kommentar:

Pysselprinsessan sa...

Vilken härlig bild!! Ha en god jul nu så syns vi i mellandagarna!

Kramar